Followers

Tuesday, April 27, 2010

Sapa Salah Dalam Hal Ni....

salam ukhwan salam satu malaysia...

isu ni hangat dah kita dengar sejak 2 menjak ni iatu kes AMINULRASYID AMZAH,ramaja 15 tahun yang ditembak mati oleh polis peronda,pada 27 april 2010 awal pagi di shah alam.....seblm tu salam takziah buat keluarga,isu ni sebenarnya menjadi persoalan ramai masyarakat termasuk saya yang turut simpati denagn isu ini! apa yang sebenarnya berlaku?budak ni yang salah?polis yang salah?atau apa????sapa berani jawab...menurut sumber yang saya dapat"ibu kepada arwah tersebut berkata sebagai ibu saya yang melahir kan anak sya,saya tau sapa dia,dengan hati sayu dan terlupa menyatakan supaya tidak menggelar anak beliau sebagai penjenayah kerana beliau lebih mengenali sapa anak beliau yang sebenar!menurut sumber lagi,ibu kepada mangsa saya tidak menyatakan yang anak sya sempurna namum bagi beliau anaknya itu seorg yang aktif dalam pelbagai sukan,periang dan menyedikan lg beliau bakal menduduki PMR........ibunya sendiri meragui kenyataan polis yang mana tembakan itu dilepaskan kerana kereta yang dipandu mangsa hendak merempuh kereta polis peronda itu!

budak sebaik ni dikatakan penjenayah!pikir2kan lah




isu ini jua nampaknya dah bangkit ramai yang membantu dan memberi dorongan kpd ibu mangsa,tp diharap jgn lah ia dijadikan sebagai isu politik.so kita sebagai rakyat malaysia pikir2kan lah.....salam takziah buat keluarga mangsa...