Followers

Thursday, April 22, 2010

Majlis Konvokesyen Ke 14

hye semua,

sowey lah lama tak update blog ni pun baru ada masa.......nak cerita ni majlis konvoksyen ke 14 politeknik kota kinabalu baru ja selesai minggu lepas,hummmmmmm akhirnya hari yang ditunggu dah tiba disaat tu aku umpama tak bernyawa,aku berpikir btl kah jua aku yang naik pentas btl kah jua aku ni atau aku bermimpi,selama 3 tahun aku menghabiskan waktu ku ini lah masanya,terima kasih tak terhingga buat kwn2 ku warga DKA6A&DKA6B atas sokongan kamu semua.....hanya allah ja dapat bls jasa kamu semua.yang menyedihkan lepas ni entah bila lg baru kita jumpa kan kwn2 ku hahahahahahaha

bila saat aku naik kepentas hati ku sempat berbisik'ni lah bermulanya idup kerjayaan ku'susah senang aku tak kan putus asa and aku akan terus kan dan terus kan,bagi keluarga yang memberi sokongan terima kasih tak terhingga,yang mana sentiasa mendoakan kejayaan ku terima kasih,walaupun hanya dady and mamy ku ja yang datang aku tetap happy.....


lepas ni kehidupan ku akan bermula,cabaran demi cabaran yang menimpah apa2 pun aku kena tabah untuk menghadapi semua ini,cuma aku masi menunggu panggilan kerja...Ijazah ko tunggu aku k.....ada rezeki aku tak kan berenti disini aku akan terus menerus untuk teruskan pelajaran selagi mampu.....



Ni Ayah Dan Ibu Aku

Ni Pula Aku