Followers

Tuesday, April 27, 2010

Nak Jd Apa.......


hye selamat malam....


mlm ni nak kongsi ngan kamu semua cerita sedih aku,sejak 2 menjak hati ku runsing ja,sedih,cemburu semua ada!satu mlm tu aku pikir apa sebenarnya kelebihan yang aku ada?knp aku ada perasaan mcm ni bila tengok kwn2 ke berjaya,yang jauh yang dekat semua cari and bagi tau aku yang drg p duduk exzam untuk MADSIH klu aku tak silap lah.........permaisuri ku pun dapat,knp ar?aku tau aku belajar tak lah hebat sangat tp perasaan tu lain mcm knp tu?aku masi berpikir apa sebenarnya yang aku ada....apa yang aku nak buat untuk membuang perasaan ku ni.....mlm ni aku lepak lg ngan kwn baik ku ARIP ,mcm2 dia cerita,terus terang lah kadang2 aku ada perasaan cemburu,keluarga ku tak bagi aku kerja dengan kata lain cari pengalaman luar,kwn2 ku senang2 ja dapat pengalaman tu,dah 4 bulan aku duk rumah apa ku dapat....hanya habuk dah pengalaman dari kwn aku arip dan kwn lain ja yang banyak mengajar and cerita dengan aku,tp aku berterima kasih ngan keluarga aku drg telah banyak usaha untuk tlg aku cari kerja,sekarang ni hanya tunggu panggilan ja,walau pun kerja tu terjamin tp aku still dengan perasaan tu.....ada kah mungkin lumrah manusia mempunyai sifat mcm apa yg aku rasa.....aku berpikir ada kah keluarga ku ni jenis yang tak mau tengok aku idup susah,mungkin lah kot....mcm2 arip cerita,nasib dia banyak cerita pengalaman kerjanya klu tak aku ni ibarat kambing masuk bandar.....kesian kan.....arip,pian,permaisuri ku,kwn2 ku tq semua atas dorongan kamu semua,aku tetap akan ingat semua tu,aku nak bina azam baru blh kah tu?aku tak kan jd pengecut,aku tak kan lemah,engineer kena tenang!aku ada azam and prinsip sendiri aku akan bukti kan yang aku pun blh jd mcm kamu.....TQ kwn2 ku semua doa kan aku dalam menempuh alam kehidupan yang serba canggih ini........