Followers

Tuesday, June 22, 2010

My Last Day In PBJ Sdn Bhd

hye salam 1 malaysia


Lama dah jari jemari ni tak menaip update blog kan,today i want to story my last day in PBJ,wa awal pg dah i sampai,maklum lah i ada buat jamuan sikit kat tempat kerja,i so sad nak tinggalkan dorang ni semua,walaupun sebulan tp bermakna semuanya tau,tq banyak2 ngan semua warga PBJ,terutama bos lim jgn kuat marah2 k......bos roger ni diam2 tp berisi tau,tengok ja dia senyum tp kata2 tu pedas gila tau,tak pa bos walau pun bos tak tumpukan perhatian kepada sya,sya tetap happy and walau sebulan ada jua pengalaman walau pun sikit.....pastu staf ofis pula,kak atie yang paling comel dalam pejabat jgn kuat mkn ya,buat aku tak blh lupa ni org ketawanya 5 batu pun dengar ha3x jgn marah kak,mis chong walau muka serius tp dia baik hati last day aku dia belanja minum dia jua lah juru jual kat PBJ laku tau,kak erni pula mulut tu sentiasa kedepan ha3x tu yang tak blh aku lupa,buat kak nia walau pun kita tak rapat tp tq dengah kata semangat yang akak bg tu..buat kak asni rajin2 kerja ha3x mis caroline banyak kan senyuman k....buat macik tukang sapu rajin2 kerja jua yang aku tak blh lupa macik ni pula setiap pagi dia lah selalu matikan econ bab aku selalu buka ha3x awal pagi ha3x.......sedih gila ni,buat warga seguntur MAN,ACOK,SARMAN jaga diri kamu k jgn lupa aku ya.......warga Bokara Bintang,Belalang,Lan,Anizil,Pcik japa,pacik Dinus,DT 130, DT 142,DT131,kamu semua jaga diri jangan nakal2 klu dimarah tu jgn simpan dalam hati.pesanan buat lan and anizil jagn kuat main jaga2 pacik wahid tu....buat seorang yang banyak mengajar and memberi tunjuk ajar Pacik Wahid you ar the best sebulan aku idup ngan dia semua dia,marah,senyum,sedih semua lah dia ada...pengalaman ku bersama kamu mkn tengah hari akan ku ingat sampai bila2,apa yang ilmu yang pacik ajar akan ku ingat sampai bila2 ga,aku akan rindu korang semua.......apa pun jaga diri and tq semuanya,aku minta maaf klu ada yang aku buat salah ngan kamu semua,jgn di dendam aku ni k....ha3x
JGN Tiru Aksi Ni k

Ni Lah Kerja2 Di Hari Terakhir Ku....

No comments:

Post a Comment