Followers

Sunday, June 13, 2010

Hari Yang Agak Malang Bg Ku

SALAM UHWAH SALAM 1 MALAYSIA.........
hari ni nak cerita pasal kejadian ku......pada mulanya sampai2 ja kat ofis dah ada masalah pasal lori,bos siap mengamuk lg depan2 aku,tp bukan salah ku jua cuma aku ada bincang sikit lah kat bos pasal sistem ori kat tempat kerja kami ni,akhirnya aku paham dah so aku ada mengadu sikit pasal sistem lori kat site yang aku jaga kat batu sapi jln bokara agak lambat,dah lah lambat siap marah2 org lg tu........ok itu aku blh sabar,masalah timbul lebih kurang 10.30pg banyang kan lah pg2 dah ada masalah sampai kat site lg masalah tiang telekom jatuh,syukur ga lah wayar tak putus kami apa lg kol bos bg tau dan aku selesaikan dengan cara bedirikan balik tiang tu itu ja punpastu pula dah syok2 kerja ptg tu masalah lg timbul paip SYARIKAT HAP SENG pecah adui telepon bos,bos kata cuba cari jln,bila dipikir2kan balik hari2 ni hari minggu mana ada kedai buka,klu buka pun mana ada org pandai buat ha3x pikir2 punya pikir kami p cari satu org pacik ni dia ni biasa buat2 paip pakar lah caritanya......nasib dia penyelamat kami,klu tunggu esok mati lah teruk kami kena marah....apa lah nasib ku hari ni,dah lah hari ahad waktu2 berehat aku tak kena p kerja jua,dah lah kerja siap bermasalah lg tu,mudah2an esok tak da masalah lg mcm hari ni,apa2 pun hari ni aku dapat belajar cara menyelesaikan masalah sendiri......terima kasih PBJ..................

No comments:

Post a Comment