Followers

Tuesday, July 3, 2012

Pandangan Seorang Lelaki?????

Salam ukhwah salam 1 malaysia..


"Standardlah tu, kiteorang kan lelaki."
"Normallah tu, Huda, kalau tak nanti orang ingat kami gay pulak."
"Kalau tak suka, something wrong somewhere."
"Dah diaorang tunjuk, kita tengok jelah."
"Free show sapa tak nak?"
"Tengok je, bukan buat apa."
"Tengok je, tak luak la."
"Tengok je, tak sentuh pun."
"Tengok je, tengok je, tengok je."

pernah kah kalian mendengar atau kalian sendiri berkata demikian dengan kata2 mcm diatas....Pertamanya saya memohon maaf atas tulisan ini bukan mahu menjatuhkan sesiapa dan bukan juga mahu membela wanita. Ia hanyalah sekadar perkongsian dari saya, hasil pemerhatian dan pengalaman peribadi serta perkongsian dari rakan sendiri.

secara peribadi,Wanita boleh dikelaskan sebagai insan yang emosinya tidak menentu. Kadang-kadang senyumnya sampai ke telinga dan kadang-kadang masamnya sampai ke dagu. Jadi setiap lelaki mempunyai pendapat masing-masing terhadap kaum wanita. semua juga sedia maklum yang terdapat ramai wanita dalam dunia ini,tetapi adakah semua wanita mampu menarik minat semua lelaki?

1)Pesonaliti seorang wanita itu penting dengan pesonaliti ini dapat menyakinkan seseorang lelaki boleh terpikat bila memandangnya.

2)Penampilan,gaya berjalan dan cara pergaulan wanita juga kadang-kadang membuat seorang lelaki itu terpikat.

3)kesopanan,ada juga mamat sekarang ni lebih suka wanita yang penuh kesopanan dangan kata lain mamat-mamat ni lebih suka mendampingi wanita yang tidak akan memalukan mereka.

anda bagai mana pula?betulkah laki2 hanya memandang semua yg diatas,bagi sya bukan semua laki2 macam tu urm, pendek kata, jagalah setiap tutur kata, gerak geri, lengguk2 tubuh bila duk depan laki.  Jagalah diri dan maruah walopun laki2 tu adik beradik korang sekalipun, jiwa mereka still lelaki. :D 

1 comment:

  1. wow !! jujur dari kata LeLaki...semoga para LeLaki mencontohi kamu sofie :)

    ReplyDelete