Followers

Thursday, May 20, 2010

ini lah Perubahan Dalam Hidup ku

salam ukhwah salam satu malaysia

sowey kwn2 lama tak update blog sibuk sikit lah,sebenarnya baru2 ni aku punya masalah pasal sya blm ada kerja lg,tekanan bro tak da kerja ni,so satu mlm tekanan tu membuat aku terpaksa menceritakan masalah ku kat seorg kwn yg tak kan ku lupa jasa baik beliau(arif),mlm tu jua lah arif ajak aku cuba kerja tempat dimana arif berkerja dulu,pada mulanya arif bg pesanan ga kerja penat,gaji rendah,kena tahan lasak and banyak lg,balik ja aku kerumah aku berfikir semalaman pasal kerja ni ke esokkan harinya awal2 pg aku dah msj arif yang aku sanggup terima untuk cuba p mohon kerja di tempat syarikat PBJ(pemborong Bumi jaya) aku dah pikir masak2 yang btl ga penat mana ada kerja tak penat kan,pastu pasal gaji bg aku tak penting asal kan aku banyak dapat pengalaman dah cukup bg aku....td bersamaan khamis 20/5/2010 aku p intervie and terus diterima kerja,aku banyak2 besyukur,walau pun aku tak banyak pengalaman kerja tp aku diterima,aku nak ucap jutaan terima kasih banyak2 kat arif yang banyak tlg aku and bg aku semangat,nanti gaji aku belanja minum k arif!buat keluarga sekurangnya aku akan tlg kurang kan beban org rumah ku walau pun gaji ku tak seberapa,buat rosdiana(permaisuri idup)terima kasi bg semangat and banyal bg nasihat...........esok ada lah hari yang bermakna buat aku,disini lah bermulanya kehidupan ku sebagai dewasa yang berkerja,mungkin aku blm rasa lg apa pun aku akan tempuh semua ni dengan sabar anda tabah,doakan kejayaan ku wahai kwn2 ku.........

2 comments:

  1. tahniah dpt keje...bestnye..noorfa gak yg x keje2 lagi

    ReplyDelete
  2. hehhe bekerja bagi meningkatkan kematangan pemikiran dan cara kita menyelesaikan masalah. Semoga berjaya aku doa kan buat ko.. usaha dan kerja dengan ikhlas semoga apa ko inginkan ko akan dapat...!

    ReplyDelete